fredag den 1. januar 2010

Januar planer

Jeg nåede kun dette hurtige LO i går. Et par af vores skønne naboer kom over og ville skåle/hygge snakke... deres datter på knap 20 måneder og vores drenge hygger sig alid godt sammen. De gik hjem ved 11 tiden så... der var jeg flad og ikke lige i scrap humør.
LO'et er med et gammelt billede af Tobias (over 2 år gammelt).
Ragna har de sidste par mdr vist en liste over ting hun gerne vil nå i den pågældende måned.. altså scrapmæssigt... sådan en vil jeg prøve at lave for Januar... her kommer den:
1 : Lave 7 blogindlæg
2 : lave 10 layouts
3 : Bruge filt
4 : min 20 knapper
5 : min 30 brads
6 : Bruge 3 pagemaps skitser
7 : bruge mine 3 borderpunches.. min 1 gang hver
8 : Smide 30 blog kommentarer (allerede nået 2)
9 : Fremkalde billeder
10: Bruge mm maling eller cracle fra Tim
11: Bruge 15 blomster
12: Sy på LO min 1
13: Bruge min 10 stk bånd
14: spare 1000 kr op til at scrapshoppe for (har pt 200 kr)
15: Stemple min 1 gang på et lo
16: bruge en kage serviet op lo
17: Bruge lyserødt på lo
18: Bruge bling min 5 gange (glitter stickles, rhinsten eller lign)
19: lifte Marianne (tsc)
20 Være glad når jeg scrapper
håber jeg kan nå de fleste af punkterne... men har jo også en helt masse husligt der skal nåes ... male værelser, købe lamper hjælpe med væge mm.
håber i havde en rigtig god nytårsafen...

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg er imponeret over din liste og kun for januar!! 10 layoutts!! Men jeg vil se frem til resultatet.
Godt nytår.

Marianne sagde ...

Hvor er det sødt det LO :) Af og til må man gerne lave noget vildt enkelt - og papiret lægger jo op til det...
Kan også rigtig godt lide din liste - men er måske lidt beklemt ved nr. 19 ;o) Glæder mig i hvert fald til at se, hvad du finder på... Rigtig godt nytår :) Knus M.

Karina Beck sagde ...

Hej igen.
Jeg har købt blomsterne hos papirloftet.no eller unikscrap. Jeg kan ikke helt huske det, for de er "gamle". Men prøv at søge på Prima blomster, flere web butikker har dem i forskellige farver.

Ragna sagde ...

Dejligt at se, at andre kan bruge ideen med listerne. Jeg ved også, at Mathiesen vil til at lave dem. Glæder mig til at se dine resultater.

Thanni sagde ...

Det er så godt det LO du har lavet og papiret er supersødt :)
Glæder mig til at følge med og se hvordan det går med din liste i januar :)

Ragna sagde ...

Du har jo fået scrappet en masse, så det kunne være sjovt at se, hvor meget fra listen du har nået. Kunne vi få en opdateret udgave, hvor tingene f.eks. stod med fed, når de var brugt? Er så nysgerrig :-)