lørdag den 2. januar 2010

4 første LO'er i år

Filt, mm maling, stickles og glitter die cuts fra Crate, og liftet det tredie lo fra marianne fra denne dato


Pagemaps skitse september 09, mm maling, 2 stk bånd, glitter diecuts fra Crate

6 knapper, pagemaps skitse april 09, sy på LO, glitter diecuts fra Crate


3 brads, fiskars diamond border punch, 1 stk bånd, lyserødt på LO, bling i form af brads og glitter papir.
Så fik jeg da startet med de 4 første i år... hvad synes i? kom gerne med kritik



7 kommentarer:

Marianne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Ragna sagde ...

jeg kan godt lide malingeffekten på det første LO. Kunne være sjovt med et link til det LO, som du har liftet. Dejlige diecuts du har brugt. Det giver en god effekt med dem. Ér du ikke ved at have slidt det alfabet så meget, at det trænger til et nyt hjem en måneds tid:-)
Dejligt at se, at det går godt med dine månedsmål.

Marianne sagde ...

Hvor er de bare skønne :) Er helt vild med det enkle - der alligevel har så mange detaljer :)

Maribi sagde ...

Super skønne LO's, enkle men med mange detaljer.
Hvor har du allerede været flittig, får helt sved på panden :-)

Karina Beck sagde ...

Hvor er de gode allesammen.
Hvis jeg skal have de kritiske briller på, ville jeg lave noget doodling eller journaling rundt i kanten på layout nummer 3, men det er jo en smag sag...
Jeg er imponeret over at du allerede har lavet 4 i år...

Thanni sagde ...

Synes det er fede LO'er du har lavet - især det sidste er jeg vild med, men synes du har mange detaljer med også på de andre på trods af det enkle. Fortsætter du på samme måde så kan det jo kun blive et super scrap år ;)

Pia sagde ...

wow så flotte lo'er, søde farver og detaljer du har brugt