torsdag den 24. juli 2008

Stempel Opbevaring

Jeg har prøvet at have mine stempler i CD kasetter... men ikke alle sæt kunne være i en... så synes det var træls at skulle rode flere igennem.

Så kom jeg til at se Tim Holtz lækre mappe til opbevaring af stempler "stamp binder" på you tube... og ovre i siden fandt jeg en anden video op forskellige opbevaringer af stempler... (kan bare ikke finde den nu jeg vil linke til den... typisk).


Men her er det færdige resultat... købte for nogle år siden sådan en mappe med lynlås omkring... denne passer til A4... er der nogen der ved hvor man kan finde en en tand mindre... eller denne str med 4 ringe så skriv lige..

Her er en lille How-to...

1 Skær dit a4 karton lidt mindre så lamineringslommen kan lime sammen i siderne...

2 Stempel hvad du har lyst til skal sidde på din side.

3 Hvis du har lyst så brug et ekstra stk karton (har jeg gjort) for at gøre siden stivere.

4 Laminer siden, lav huller i den så det passer i mappen...

5 Fyld dine stempler på. Her er de lige kommet igennem lamineringen

Jeg synes det er dejligt med lynlåsen på da man så ikke er nervøs for hvis en enkelt skulle falde af at den er borte... og så kan man have sin akryl klods med.

Håber i kan bruge denne ide

2 kommentarer:

Annika sagde ...

Skøn ide, som jeg allerede selv har som plan - dog i A5 (mere håndterbar for mig) d-ringsmappe med 3 ringe (for stabilitetens skyld).
Og tager ikke så lang tid at lave, som hvis man vælge at farvelægge stemperne i lamineringen (men er sødt)...

Maria sagde ...

Super god ide!! Helt klar en god måde at opbevare sine clearstamps.