torsdag den 24. juli 2008

Skitser

Jeg er meget glad for min page maps bog .... og dertil hørende kort/skitser...

Så jeg tænkte at det da kunne være smart at have lidt flere skitser ved sig.

Så jeg har været inde på flere skitse sider og printe ud... skåret til (dem jeg synes er fede og kunne tænke mig at bruge).

Og jeg havde jo min laminerings maskine fremme (se sidste indlæg) ... så smed 12 skitser på en A4 side og så de vendte mod den lange side....


Så skar jeg siden midt over så der er 6 skitser på hver ark...


Og det bedste af det hele ... passer lige i det mellemste rum i toten... smart at have med til corps... eller bare lige ved hånden.

Håber i også kunne bruge dette.

6 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Det var dog genialt! Den ide lifter jeg! :-)

Takker for inspirationen!

Marianne sagde ...

Det er da genialt!! FED idé!!

Gitte Grønfeldt sagde ...

Det var da en supergod idé - jeg har osse gemt en masse skitser på pc'en, og jeg har lissom manglet idéer til hvordan jeg skulle printe dem ud og organisere dem (og så kunne laminatoren komme en tur frem i lyset ;o))

Rikke sagde ...

jamen helle nu skal du lave hele to mapper til mig jo lol

Tilte sagde ...

Ja det er dog en rigtig god idé ... alle mine ligger på pc'en og det kan ind imellem virke lidt rodet ... tak for det gode tip :)

Ann Cicilie sagde ...

Ikke dumt!

Selv har jeg en tendens til å skrive ut skisser, for så å glemme dem bort et eller annet sted, så å få de laminert kunne kanskje hjulpet på det problemet...