mandag den 21. juli 2008

Jule kort!

Ja du læste rigtigt. Jeg har fået lavet 8 jule kort... Jeg ved godt jeg ikke er så dygtig som de fleste af jer... men jeg hygger mig mens jeg prøver/leger.


Lyset er ikke det bedste her så billedkvaliteten er ikke i top.


Det var også en dejlig måde at få reduceret lidt i jule papiret... dog er der masser endnu...

Men nu er jeg da lidt på forkant med kortene... tror dog jeg skal have lavet en 4 stykker mere for det passer med modtagere... medmindre i også vil have et kort? hihi

Og nu ser svigermor også med ... hmmm måske jeg skal passe på hun ikke hamstrer dem....

Pjat... så laver jeg bare nogle flere.

tak fordi i kiggede med

6 kommentarer:

Rikke sagde ...

sikke noget pjat, du er da ligeså dygtig som andre...

du må hellere se at lave et mer, for jeg ønsker mig det nederst til venstre lol...håber ik svigermor får lange fingre inden lol

Jette / ma11edina sagde ...

Altså, de er rigtig søde, og vildt, at du kan "finde ud af" at lave julekort nu, hvem der bare kunne det *G*. Synes bestemt du kan være glad og stolt over dem, så fortsæt du bare :-D

Marianne sagde ...

Hvor er de bare for FEDE!!! Og jeg er endda ikke så meget til alt det der korthalløj - men de her - dem er jeg helt vild med... ;o)

Ragna sagde ...

Dejligt at se, at du er så langt med dine julekort. Og skønt at se det samme stempel brugt flere gange med forskellige opsætninger og papirer. Dejligt at se, at et stempel kan være så brugbart.

Kreateten sagde ...

Dygtig? De er da noget så lækre!

Det er lige ved jeg selv overvejer at smække et par kort sammen :-)

Thanni sagde ...

Tænk at du kan være inspireret til at lave julekort nu..sejt ;)..og det er nogen skønne kort..jeg kan jo altså godt li' at de er anderledes og ikke så tuttenuttede som så mange andre kort med stempelmotiver ;)...