fredag den 25. juli 2008

Lidt forskelligt


har fået denne award af Ragna... tusind tak. men mon ikke alle har fået en efterhånden.

Se her hvad posten kom med i dag



Den øverste er fra Mia .... der har gang i at øve sig med farvelægning af stempel tryk... så jeg sendete hende lidt.


Den nederste er fra Ann(abc) som ville bytte med lidt tryk af min jule pige...


Det er faktisk mine første Thickers... vildt... og i filt... jeg elsker filt.


I aftes havde Rikke en udfordring inde på sif

hun lokkede mig med ... puha Rikke...

Her er hvad det blev til

det nederst er et kort der skal bruges i dag... mor og fars hund (Rottweiler) Bella Bliver 1 år... og vi er inviteret til grill her til aften... lækkert.

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

så flotte bidrag, jeg er især vil med kortet.. den hund er bare for lækker

Ragna sagde ...

Jeg er også helt vild med det kort. Farven i slipset og papiret passer bare så godt til hinanden. Håber I havde en rigtig god grillaften, og at kortet vakte glæde

Marianne sagde ...

Sikke et nuser hundekort ;o) Dit Lo er også rigtig skønt - især træet ;o) Ser rigtig fedt ud!