søndag den 11. maj 2008

Syge børn og nye bøger

Her går man og har det skønneste sommervejr... og hvad sker der, man har da syge børn, ikke? Tobias startede onsdag aften med at få feber, men ellers ikke det vilde... fredag begyndte han at ville hænge på en hele tiden. Så i går morges tog vi til vagtlægen. Lungebetændelse.... Nu er han under behandling, og er knap så pyldret. Så her i formiddag så vi knopper på Kristian... han havde da vist også et par stykker i går.... men der var nu flere... åh nej skoldkopper. Så han skal jo ikke afsted før end der er skorper på... håber både farmor/farfar og bedstemor/bedstefar vil være behjælpelige med pasning.

Nå, men for snart 2 uger siden fik jeg denne skønne stak ind af døren... prøv at se, hver bog pakket ind i papir.
Først denne skønne bog + kort.. Den er bare så fed...kan varmt anbefales. Fede skitser og gode ideer til layouts.
Her er det så My Creaative Companion 2... wow en masse fede ideer hvis man går lidt kold i pyntning af layouts... og kan også snildt bruges til kort.
Og så er der The journalers handbook. Har kun lige kigget i den...men glæder mig til at studere den nærmere.
Og til sidst A designer's eye af Ali Edwards. En god bog fyldt med ideer.

Er der nogen af jer der også har en af disse bøger? og er i glade for den?
Knus Helle

6 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hold da op en stak lækre bøger. Jeg ville gerne selv eje dem alle hi hi.

Marianne sagde ...

Rigtig god bedring med drengene ;o) Har lige haft kigget lidt i den øverste fra Page Maps - den er bare rigtig lækker... Har Ali Edwards boog nr. 2 - men ikke den der ;o) pssstt... Husk at give en anmeldelse på forum, hvis de er gode ;o) Og rigtig god pinse ;o)

Thanni sagde ...

Det var dejligt du fik dine bøger og er glad for dem :)..så kan du jo lige melde dig i jubelkoret over dem på forum ;)..og god bedring til dine knejter :)

Jette / ma11edina sagde ...

nTillykke med dine nye bøger. Dem bliver du helt sikkert glad for. Jeg har 2 (har ikke the Journalers handbook og din udgave af Ali Edwards´) men kan varmt anbefale de andre. Jeg har Ali Edwards bog A designers Eye for scrapbboking with patterned paper, men denne her er sikkert ligeså god ;-)
Der er i hvert fald masser af inspiration at hente!

Anne Bente sagde ...

sååå lækre ting, håber det går bedre med lungebetændelsen

Charlotte sagde ...

Ihhhh hvor ser det bare lækkert ud med alle de bøger!! :-)
Jeg har PageMaps bogen og er virkelig, VIRKELIG glad for den!!
Jeg vil meget gerne eje den med journalers handbook - glæder mig til at høre lidt nærmere om den.