lørdag den 24. maj 2008

Stempler weee

Min mand ved jeg ikke bryder mig om blomster til mors dag og lignende... jeg siger til ham giv mig noget scrap eller penge dertil i stedet. Så han sagde jeg kunne få nogle stempler. yes
Så da Bitten hun åbnede Scraphouse.dk og havde 20 % lokkede jeg med ham. Er vild med Penny Black stempler, især pindsvinene.


Se her hvad jeg fik. Og kniven fra Fiskars var lige en forskuds fødselsdags gave... den anden skære maskine jeg har er slidt op. lækkert med en masse gaver.

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Åhh hvor skønt.
Det er da vidunderligt med en mand der kan se ideen i at give dig det du ønsker, i stedet for "tvangsbuketterne" :D

Stort tillykke med stemplerne, som du helt sikkert for meget glæde af :)

Charlotte sagde ...

Ja da!! Det er skønt med en masse gaver! Og det er jo dejligt når manden i ens liv kan se, at det er vigtigt for os scrappere at have udstyr, pynt, dims osv.!! Skønne ting du fik købt. :-)

Anonym sagde ...

Sikken nogle fine "blomster" :O)Synes også, at de pindsvin er utrolig kære.

Rikke sagde ...

weheee glæder mig allerede lol
tak peter haha