tirsdag den 6. maj 2008

Jeg er ved at blive lokket i uføre

Det hele startede i sidste uge, da jeg havde gang i at ville lave mine skitser på computeren. Jeg kunne ikke komme ind/ komme i gang med det program jeg ville bruge. Så jeg kom i snak med Rikke (scraps) og hun hjalp mig hurtigt.

Hun hjalp mig over MSN messenger, og da hun havde hjulpet mig snakkede vi videre. Jeg gav komplimenter til hendes mega flotte kort... og ligepludselig snakkede vi om stempeltryk. Det lange af det korte er at jeg har fået denne stak aftryk fra hende så jeg har lidt og øve min farvelægning på.




Og der er også lidt andre gode quickutz udstansninger. mums. Det ender da med jeg også bliver bidt af at lave kort.

Så Rikke, jeg ved ikke om hjeg burde give dig et mega knus, eller sende dig regningen på alle de stempler jeg kommer til at købe i fremtiden.

4 kommentarer:

Rikke sagde ...

ja køb nu rigeligt helle lol

er glad for du kan bruge pakken, glæder mig til at se dig bruge tingene

knus

Anne Bente sagde ...

åhhh, det er jo bare rigtig lækkert :)

Thanni sagde ...

Tjaa..det er jo et dilemma du er kommet i dér GG...nå men i hvert fald glæder jeg mig til at se hvad du får ud af de stempeltryk du har fået ;)

Ragna sagde ...

Hi hi sådan en stempelpakke fik jeg også fra Scraps, da jeg begyndte at lave kort. og jeps man bliver bidt af det, og køber stempler i lange baner....eller prøver jeg bare at læsse skylden for mine egne dårlige vaner over på andre fnis fnis. Men hun er et skønt menneske Rikke, så send du bare et par knussere afsted.