tirsdag den 6. maj 2008

Mit scrap hjørne

Rikke (scraps) får jeg snakket en hel del med lige i tiden. Og hun viste mig sit scrap areal. Misundelig? mig? nej da......





Her er lidt opbevaringsplads under skrive/arbejds bordet...


der er blandt andet blomster, grungeboard, maling, knapper og andet småpynt.





Her kan du se min vogn ved siden af skrivebordet... det bliver trukket ud når jeg arbejder.



Her er vognen trukket ud. Toten har sin faste plads på den. I kurvene til højre lidt pynt og stempler. Jeg har siden dette billede er taget købt 2 vertikale papriopbevarings "tingester". En til karton og en til mønsterpapir.




Her kan i se hvor lidt plads jeg har at scrappe på, især hvis computeren er der. Men det er et rigtig hyggeligt hjørne. Elsker at sidde her og stresse af.


Hvor meget plads har I?

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Det ser da ud til at være praktisk, hyggeligt og ryddeligt det hjørne!!

Mere plads = mere rod, så indimellem tror jeg man skal være taknemmelig for lidt plads blot ;)

Selv har jeg pt. ingen plads - men skulle gerne i løbet af de næste par mdr. få mit værelse igen...

Held og lykke med farvelægningen af stemplerne :)

Thanni sagde ...

Jeg tror jeg har mere eller mindre de samme pladsforhold som du har, meeen ikke så fint og ryddeligt som dit ;D..det ser rigtig hygligt ud :)

Marianne sagde ...

Det ser rigtig godt ud.... Jeg har lige nu et helt rum - men jeg har prøvet at have rigtig lidt plads.... Det kan sagtens lade sig gøre... ;o)

Ragna sagde ...

He he sjovt at se min pose fyldt, nu jeg præcis ved, hvad den gemte på.