torsdag den 28. oktober 2010

mini

har det sidste stykke tid arbejdet på dette projekt.
Har brugt Imaginisce Polar Expressions serie. plus diverse dies af egen og Vibekes lager.
Planen er at tage billed/billeder hver dag i december og også skrive noget dertil. tror det bliver sjovt for drengene at kigge i næste december og længere frem i tiden.
























hvad synes du i? der skal måske pyntes lidt mere på siderne når der er kommet billeder og kommentarer i. (billederne har jeg tænkt mig skulle være af halv og kvart str da minien er 6"* 6")

12 kommentarer:

Vranda sagde ...

Det er simpelthen så fedt det album, håber jeg engang lærer det. En rigtig fin tråd hele vejen igennem albummet :o)

Dorthe sagde ...

Hvor er det da bare en hamrende god ide! Og superflot album allerede nu - uden billeder. Det glæder vi os da til at se færdigt. :)

Maria Krumbaek sagde ...

Mega flot. Går også selv og leger med tanken til sådan et julealbum. Ved ikke lige hvad det bliver til. Men dit er i hvert fald super super flot :)

Annette / aka sagde ...

YES - det er da lige sådan, mit første album skal se ud.
Jeg har nemlig vundet et album, og har ikke lige kunnet finde ud af, hvad der var bedst at lave - men inden jeg var færdig med at scrolle igennem dit rigtig søde og flotte album, var beslutningen taget. Sådan et vil jeg osse lave. Det er bare så lækkert.
Tak for ideen.
Og god weekend.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hold da op et arbejde og hvor er det bare flot....

Det er også en kanon ide, som både dig og drengene vil sætte pris på om flere år, når albummet igen kan tages frem...

Glæder mig til at se det med billeder i :-)

Thanni sagde ...

Super god idé - og et flot album du har fået lavet. Jeg tror det bliver et rigtig hit med sådan en dec. album - og den idé tror jeg da lige jeg vil bruge, så 1000 tak for inspirationene :)

Marianne sagde ...

Den er vildt sød :)
Ali Edwards laver sådan noget lignende på sin blog fra d. 1. dec - og jeg havde egentlig tænkt mig at hoppe med på den - om end jeg nok sandsynligvis ikke får lavet et minialbum :) :)
I øvrigt er det nok lettere at komme mere pynt på, når du har billederne - men skønt - det er det :)

Karina Beck sagde ...

Total flot, med man søde elementer.
God weekend.

Charlotte Ravn sagde ...

Det er en super ide med sådan et julealbum og du har en fin rød tråd igennem det! Lækkert!

Kreateten sagde ...

Suuuuuuper fedt album! Skal helt bestemt også lave noget lign.!

wildau sagde ...

Ej hvor er det bare blevet et super lækkert album....tror det bliver sjovt at fylde med billeder og tekst :-)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super flot hele vejen igennem og super god ide... det tror jeg drengene bliver så glade for, de næste mange år.
Glæder mig til det færdige album
Ha en god søndag