søndag den 10. oktober 2010

længe siden og lidt convention indkøb

disse layouts er lavet i september... har ikke fået scrappet i lang tid. pga sydom og fødselsdage mm.
det øverste handler om Kristians scrap.. han elsker at sidde og nusse sammen med mig.
Her er det drengene der legede på vores nye terrasse i sommers. Der er brugt MME papir.. det er en af mine største favoritter. mums
Og så er det tid til convention indkøb. Vibeke og jeg havde snakket om vi skulle have de der kopholdere og affalds pose tingester. så sidde man nemlig ikke og spilder når man scrapper.
Og så fik jeg en fødselsdags gave af Vibeke(VRANDA) en Tim H "kuffert" til opbavaring af div småting/pynt når vi skal scrappe hos hinanden.
Derudover købte jeg nyt værktøj, Tonic saksen fra Ranger uhh den er god og så den cirkel skærer fra MS.
Lidt nyt karton cosmo cricket core impressions og det prikkede fra bazzill. fedt med noget struktur på layouts.
Havde lovet mig selv ikke at købe alverdens mønster papir. Og synes faktisk jeg har styret mig.
MME lost and found eneste minus ved dette lækre papir er at det glitter der er derpå drysser.

4 ar So sofie. også mums
og så lige et crate papers sæt... har noget lækkert pynt til denne serie.

Så er vi kommet til dies.
flere af butikkerne havde tilbud på disse så der kom en masse skønne hjem til mig og drengene.
Der følger lidt flere indkøb om et par dage

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et lækkert sommerlayout, du har lavet. Du er god til at scrappe hverdagen. Vi tager det som en selvfølge nu, men det bliver et godt minde senere.
Og rigtig lækre sager, du har købt!
God søndag til dig.

Anonym sagde ...

Dejlige layouts du har kreeret! Og så er du da også super god til at shoppe :O) Den er smart, den kopholder...og jeg ser at du både har købt quickuz OG sizzix..har du flere slags maskiner? Selv har jeg en epic...tænker om du ved om man kan køre sizzlits igennem den? Kan du ha en god søndag.
Christina :O)

Vranda sagde ...

Nogen skønne layouts du har fået lavet. Dejligt at se nogen af dine indkøb langt om længe :o) men sådan kan det jo gå når sygdommen rammer.

Annette / aka sagde ...

Lækkert terrasse layout. Og sjove billeder !
Og så har du da virkelig støttet de danske butikker....haha. Og flere indkøb endnu ?? Spændende.
God søndag til dig.

Marianne sagde ...

Dejlige ting - og skønne LOs :o) Hvor er det bare en fed tilng at scrappe Kriatian, der scrapper. Noget af det, man gerne vil huske senere :o) Den der kopholder lyder da lidt spændende - hvor har du fået den henne ad?? Knus M.

Thanni sagde ...

Jeg synes det er så fedt at du har scrappet sønnens scrap-indkøb! :)
..og så glæder det mig jo at du fik købt noget til conventionselvom jeg ikke var der til at drille dig denne gang ;D

Maria Krumbaek sagde ...

hvor er det nogle lækre LOs. ja jeg kan jo se jeg ikke fik set særlig meget af det du købte til convention - lækre ting :)

Dorthe sagde ...

Iiih hvor har du købt mange lækkerier :) Får du brugt saksen? *G* - Jeg er ikke rigtig kommet i gang med at bruge min - er jo vanemenneske og plejer at bruge en anden *GG* Jeg købte også den ene af de Nellie Snellen dies du har købt kan jeg se. De er ret flotte faktisk.
Dine LO er også flotte, jeg kan især godt lide det øverste med Scrapindkøb - haha