søndag den 18. juli 2010

scrappe kreative høns

De kreative høns var samlet i går, dvs vi var kun 2, og vi lavede layouts. Vi ville begge lave Mariannes udfordringer. Dette er udfordring nr 1. Her er udfordring nr 2. bliver spændende at se hvor mange der vil prøve .... og sjovt at se hvor forskellige de bliver.

Sidste udfordring fra Marianne... Kristian er ca lige så gammel på billedet som tobias er nu. lidt sjovt...
Dette LO er så et lift.. faktisk af Marianne ... hmm er jeg mon gået i Marianne "mode"?
Tak for hyggelig scrap samvær i går Vibeke.
Får i scrappet? eller er i ude i haven?

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare blevet super flotte allesammen - og alligevel meget forskellige fra mine. Elsker simpelthen de her blå-grønne-grå farver, som du har brugt :o) Super lækre simpelthen :o)
Jeg er i scrap-mode - ikke have-mode... Sikkert fordi jeg lige har fået nye billeder - det plejer at sætte god gang i kreativiteten :o)

Maria Krumbaek sagde ...

smukt!!!

Vranda sagde ...

Selvfølgelig scrapper jeg :o) ellers går alt helt skævt her, men det ved du jo. De er blevet rigtig gode, jeg glæder mig til at se mariannes lo'er.

Pia sagde ...

flotte layouter

Ragna sagde ...

Synes du har ramt de lift temmeligt godt. Jeg opgav dem med journaling, fordi jeg ikke havde nogen, der var så små.