onsdag den 3. marts 2010

marts planer

I går havde jeg Vibeke på besøg. vi har lige købt nogle spellbinder dies og de skulle da afprøves. de er godt nok skønne. disse 2 kort er kun lige for at teste ... de er slet ikke færdige. ideen til disse kort er faktisk snappet fra Karina,
hun laver de sødeste enkle kort.

Så til mine marts planer... har ikke så mange da det herhjemme det næste stykke tid står på maling, maling og... maling.

  1. Lege med mine nye dies spellbinder og mulige nye indkøbt i Ejsing
  2. prøve nogle "make and takes" hvis der er det i Ejsing (så lidt men nåde ikke at prøve)
  3. Hygge med mine faste bord makkere... håber vi får bord sammen i alt fald.
  4. Bruge filt på LO
  5. hilse på 5 - 10 scrappere jeg ikke rigtig kender
  6. lifte LO fra Studio calico
  7. bruge en skitse fra Page Maps marts
  8. Bestille billeder hvis jeg får scrappet 30 af de gamle
  9. bruge min 30 billeder
  10. bruge brads
  11. lave 15 kort( nåede 12)
  12. lave 10 LO
  13. lifte en anden dansk scrapper
  14. shoppe en masse pynt og dies og andet guf i Ejsing
  15. bruge stempel på LO
  16. bruge masser af det skønne mønsterpapir jeg har (gamle). min 6 hele ark(nået 4-5 stk)
  17. Besøge en anden scrapper
  18. Have scrap besøg
  19. prøve at lave et lo hvor jeg er på(nej)
  20. nyde at snakke med gode scrapveninder, online eller irl.

ja jeg ved godt nogle af punkterne er "nemme". men det vigtigste er jo at hygge sig med det man laver. OG kom lige og hils på mig i Ejsing... Det er så hyggeligt at snakke med nogle andre scrappere.

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Søde minikort. Det er dejligt at kunne inspirere.
Du må have en god dag.

Vranda sagde ...

Tak for nogle hyggelige timer i forgårs... Du får da lidt at se til her i marts, selv om nogen af tingene er "hygge".

Marianne sagde ...

Super gode mål :)
Men kan nu ikke helt forstå den der med "mulige indkøb" - tihi :) Lidt drille må man godt, ik'?? KNUS

Pia sagde ...

hvor er de søde de små kort