lørdag den 26. april 2008

En stak LO'er jeg har haft til at ligge

Først en lille tak til Ragna for at puffe lidt til mig, hun ville så gerne se mine LO'er. Og sagde at det da lige var en ide at jeg skulle have mig en blog... en god måde at vise dem frem på.

Så i må lige puffe til mig hvis jeg ikke får smidt noget på et stykke tid.

Det er ikke alt på Lo'erne jeg kan huske hvor kommer fra...men lidt kommer der hist og her, eller så spørg.


Morgenmad... Kristian skal have god tid til at vågne, så han står op sammen med mig kl. 5.

Diverse restepapirer og et par chipboards fra American Crafts "Townhouse" Elegant silver.




Et ældre billede fra august 2006. Kristian spiser en muffin, og da vi skal tage billeder af ham skal vi da lige se hvad han spiser.


Reste papir igen og chippies fra Gittes butik. Er ikke helt tilfreds med dette LO... synes der mangler ballance.



Her et simpelt LO med Kristian og Peter. Tja .... hvad fatter gør....


Restepapir og skønne blomster købt i Unik hobby til Convention i Ejsing. Jeg kan huske at jeg blev inspireret til dette LO fra Marianne (scrapcat), men kan ikke lige huske hvilket.



Enkelt LO med Kristian.

Igen er der brugt lidt reste papir og så det skønne grungeboard sværtet med lidt forskellige sværter. Knapperne er gamle gemmer eller købt hos den lokale sybutik i en stor blandet pose for næsten ingen penge.



Er glad for dette LO. Dejligt frisk. Og endnu engang er det Kristian på LO'et.

Blomst lavet af BG vagabond papir...(lært på kursus i Ejsing af Marianne). Diverse bånd og chipboard hjørne fraFancy Pants.

7 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hvor er de flotte dine LO's. Jeg kan rigtigt godt lide den meget enkle stil. Endnu engang tillykke med bloggen. Skaæ nok sparke dig igen....når jeg lige får fjernet bjælken fra mit eget øje med hensyn til den tomme blog hi hi

Louise sagde ...

Det er nogle flotte sider du har fået lavet og vil gerne give Regna ret i at den enkelte stil er flot. Glæder mig til at se flere ting fra dig :-)

Thanni sagde ...

Tillykke med din nye blog - det er dejligt at man nu osse kan følge med i hvad du går og laver..sårn rent scrapmæssigt ;)

Anne Bente sagde ...

utrolig flotte loer du der har lavet, er vild med dem alle sammen, og du har en lækker stilren stil :)

Charlotte sagde ...

Øj mand, sikke meget du har fået lagt ind. Skønne LOs med herlige billeder. Jeg kan rigtigt godt li' det LO der hedder "elsker dit smil" - knappeborden er så lækker og flotte farver.
Dejligt at se endnu en dansk scrappe-blogger. Velkommen til blogland! :-)

Kamma D sagde ...

Velkommen til blog verden.
Er selv ny herinde.

Synes lige jeg vil give en kommentar til lo der hedder smil.
Hvor er det godt, farverne passer super godt sammen.

Rikke sagde ...

hej helle
også et forsinket velkommen i blogland fra mig
glæder mig til at følge med i det du laver

knus rikke