torsdag den 26. december 2013

 Velkommen til min blog igen. Den 1 november (ca) modtog jeg første kit fra Picturing the world.
Dorit fik taget et billede af kittet her, jeg fik ikke taget noget inden jeg gik i gang med at lege.




Det første LO er lavet ud fra udfordringen fra Anja. Det er første gang jeg har prøvet at lege med Chalkboard  stilen.

Vellum er IN igen, og jeg synes faktisk det er lidt nemmere at bruge end da det var smart for en del år siden.
Billedet på øverste LO er fra ældste sønnens fødsel... så 10 år gammel ! puha man føler sig pludselig gammel.


Jeg kan ikke huske hvilke skitser jeg har brugt. Kage servietter er noget jeg ikke er vant til at bruge på layouts. synes det gør det lidt "tuttenuttet" og eftersom jeg har 2 drenge, tja så er jeg nok bedste til at bruge dem på kort. ;-)


1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Det er to lækre layouts, du har lavet.