fredag den 27. december 2013

Endnu et forsøg på at lege med chalkboard effekten. 
Billedet er taget i Legoland.
Under billedet er der brugt alfabet bagside kartonet. 
bogstaverne "Sitting" er bogstaver fra et gammelt Basic Grey alfabet.
 Diesene med fjer og pile er købt i efteråret enten til Scrap i Ålborg eller Convention i Middelfart.

En ny ting som er IN er palietter. hvilket jeg har studeret i et stykke tid. Men de sæt jeg har set herhjemme (indtil videre) har der også været farver som har været for tøsede for mig.
Så fedt med sorte og sølvfarvede af slagsen, så jeg har da fået prøvet at lege med dem.
Tobias er altid klar når man kommer og vil fotografere ham. Det er ikke altid man har lyst til folk kigger direkte i kameraet, men her var det med vilje. ;-)

Får i scrappet her i juledagene?
Lige nu hvor jeg har sat denne op, er jeg faktisk på arbejde, men har fået scrappet lidt de sidste par dage.


Ingen kommentarer: