lørdag den 1. maj 2010

NSD

Vibeke og jeg har hygget lidt her på Natiaonal Scrapbooking Day. Og det skulle stå i T!m Holtz tegn. Så her ser du lige Vibeke studere en Tim Demo...
hun er vildt dygtig. vi har især leget med stempler, sværte og embossing i dag.
Prøv lige at se det lækre Tim stempelsæt hun købte ved Unik forleden. mums
Bordet fuld af Tim /Ranger produkter

Her er det jeg fik lavet mens hun var her. Jeg fandt også mine masks frem... de er vildt lækre.

Dette er mine hænder efter de er vasket 3-4 gange. Det sværte må slides af.
Tak for en hyggelig dag Vibeke.
Og har lige fået at vide i dag at der kommer hele 2 scrappere og besøger mig på lørdag den 8. glæder mig




3 kommentarer:

Vranda sagde ...

Selv tak for en rigtig hyggelig dag. Det kan vi godt gøre om igen :) det er altid så hyggeligt når vi kaster os ud i det...

Karina Beck sagde ...

Wauw, nogle lækre distressede ting i fik lavet. Jeg er vild med det look.
Det er dejligt at være sammen med andre og blive inspireret.
God solskinssøndag til dig.

Marianne sagde ...

Hvor ser det bare dejligt ud - glæder mig for vildt til lørdag :o)