lørdag den 6. september 2008

Viborg.... fortsat...

Hos Gitte...Hobbyboden fik jane lokket lidt med mig så der røg lidt ekstra i kurven... lækre stempler masser af bånd og andre gode sager... Havde også bestilt lidt karton hos hende.


Hos Iben ...Multiscrap havde jeg forudbestilt lidt ting og faldt over noget nyt som jeg ikke kunne undvære. Fandt også gaven fra drengene hos hende... Big Biten.. og der var 20 % på alt værktøj... hun har også fået Quickutz.. (værktøj=-20%)

Her er der lidt nye bånd ...og yderst til højre er det Primas transperante tape... stregkoder, sorte snirkler og rødbrune snirkler.
Det nye papir fra K and co er vildt lækkert... glimmer og struktur... lækker pakke. Det andet er lyseblå og grå glimmerkarton og lidt die cuts fra Sassafras Lass.
Her lidt andet jeg ikke kunne undvære.
Denne serie er fra Pink paislee..

de 3 af disse papirer har sølvfolie på ...mums... også hos Iben havde jeg bestilt lidt karton....

Mon ikke jeg kan lukke mig inde indtil jul og bare scrappe løs?

Knus fra Helle der er overrasket hvis du har læst med indtil nu

7 kommentarer:

Ragna sagde ...

Jamen så er du jo også blevet overrasket i dag :-) For jeg læste ALT :-)
Skønne ting du har købt. Godt jeg ikke kom forbi Iben og Gyddas stande IRL, for så kom jeg vist aldrig hjem igen.
Hmm og så lige en sidste note... og så siger de, at kvinder ikke kan shoppe hurtigt....LOL

Thanni sagde ...

Jeg har osse læst hvert et ord - skal jo se hvad jeg..nemt..kunne blive fristet til at snuppe med hjem fra VIborg imorgen (udover det der er bestilt på forhånd )..og det ser ud til (desværre for min tegnebog) at der bliver en del at slæbe med til Aalborg ;)..for det er da godt nok nogen lækre ting du har fået fingrene i ;)

Heidi sagde ...

waw så super lækker sager du har fået købt ;o)

Anonym sagde ...

MUMS for mange skønne sager du fik købt i Viborg!!! Det pink paisley er bare SÅ flot.

Kreateten sagde ...

Hold da op!

Sikke nogle LÆKRE ting du har fået købt! Godt butikkerne havde taget rigeligt med af alting! :-D

Glæder mig til at se hvad du får ud af alle indkøbene!

Maribi sagde ...

Sikke mange lækre ting du har købt, glæder mig til at se hvad du får lavet:-)

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er