lørdag den 6. september 2008

Hobbymessen i Viborg

I går fredag var jeg på hobbymessen i Viborg... var der lidt over 15... og det lukkede kl. 17. ikke lang tid at snuse rundt i.

Havde forudbestilt lidt hos 3 butikker og fik også købt lidt ekstra derudover.

Creativ Company skulle jeg lige se hvad de havde af mærkelige tilbud... disse 4 punches ...tilsammen 100 kr... og så et sødt 8" album til en 50'er




Så gik turen til Scrapbook Fun: de havde nogle kurve med 50% rabat på og andet med 25% og masser af andet godt. Her har jeg fundet 7 gypsies stempler og udskiftlige ( de ovale bagved har jeg en til også)


Den pakke der er genskin i er grømme små brads. Alt på billedet er til 50 %... skønt.

derudover købte jeg noget papir... er vild med archaic serien... er vild med de chipboard stickers der hører til.

1 kommentar:

Ragna sagde ...

Skønt sådan at få refills til halv pris :-)
Og papir kan man vist aldrig få for meget af.