onsdag den 25. januar 2012

TSC januar udfordringer

 Der er en udfordring der hedder scrap et sløret billede... så måtte finde et frem svigermor havde givet mig... jeg plejer ikke selv at fremkalde slørede billeder.. så godt der lige var et i gemmerne


Citat udfordringen:
Animals are such agreeable friends - they ask no questions, they pass no criticisms. 
George Eliot (1819 - 1880)


Kristian har et helt specielt forhold til mine forældres hund, han var sammen med mine forældre ude og hente hende da de købte hende. så hun mener nok han har været der altid. han er i alt fald nr 1 .. er op ad ham når han  er der, passer på ham, de er bare rigtig gode venner.


billedet er desværre blevet taget ret dårlig så man kan ikke helt læse hvad der står på LO'et, men det handler om dengang Bella blev opereret i benet og dagen efter kom hjem til mine forældre... hvor Kristian var den der kunne få hende til at "gå".

Ingen kommentarer: