mandag den 22. november 2010

Goddag julemand

Jeg undskylder meget jeg ikke rigtig har været på blog rundfart, men her i huset har der på 1 uge været omgangssyge ..3 af os ramt, heldigvis ikke samme tid , men alligevel hasr der ikke været fred/ro til at få kommenteret. Den næste måneds tid er også travl her i huset. Min mand fylder år den 5, vi har kobber bryllup den 6 og den store af drengene (Kristian) fylder år den 14. og derudover er det jo også snart jul.. pyha.
Nå men i dag vil jer vise jer et lo med billeder der er et par år gamle. Et ret enkelt lo.
Men det er vist stilen i tiden hvis jeg skal scrappe.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sødt og enkelt lo. Og rigtig JUL.
Sjovt at se, hvordan alle vores hjem, juletræ og julemand ligner hinanden på en juleaften.
Og også børnenes vovemod og oplevelse af julemanden ligner hinanden, ikke ?
Hav en dejlig uge.

Thanni sagde ...

Du har da vist tiden besat indtil jul ser det ud til! ;)..håber I er helt friske igen, det er træls når sådan noget omgangssyge tager en rundtur i familien.
Rigtig sødt jule-LO - og nej det er ikke altid julemanden er et hit ;)

Marianne sagde ...

Hvor fedt med så mange billeder på samme LO! Det er jeg bare dårlig til :o) Totalt lækkert bånd (?) med de blå pailetter...