lørdag den 7. august 2010

blandet

Scrappede sammen men Vibeke, Wildau og min søster Janni i går. fik produceret lidt, men synes ikke rigtig det hele gik som det skulle... men det vigtigste er at få nogle historier skrevet ned.
Her er det et jule LO. De der 40 ark jule papir skulle gerne krybe lidt. hihi.


Dette Lo er lavet over en af Mariannes skitser.. der er henvist til dem i sidste indlæg.
og fede juletræs rubons ikke?
Dette LO blev lavet torsdag aften... der er brugt en Imaginisce jule serie fra sidste år.
Så mangler jeg kun at bruge 1 bling swirl, 1 bling titel og 22 perler inden oktober...vildt at jeg er så langt allerede

5 kommentarer:

Vranda sagde ...

lækre lo'er, de fleste så jeg jo igår. Ja du kunne vidst godt trænge til at få brugt bare en lille smule julepapir :o)

Thanni sagde ...

Måske skulle man følge dit exempel og få lavet nogen jule-LO'er ;D..jeg køber nyt papir hvert år, men får jeg det brugt ??...nææ..;p
Super flotte LO'er! :)..jeg kan især rigtig godt li' det første og de to sidste :)

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det bare nogle super lækre LO, jeg elsker de julepapirer :)

Marianne sagde ...

40 ark julepapir??? Hold da op!! :o) Men super flotte jule-Los - og Halloween-LOet er også skønt... Har selv den serie, men vores halloween sidste år blev mere eller mindre aflyst - så ingen halloweenpapir til mig i år :o) Dejligt, at du kunne bruge skitsen :o)

Pia sagde ...

så flotte layouter , skønne julet med fine detaljer og jeeg ville ønske jeg var lidt bedre til at sætte tekst på mine, flot flot. Du må have en god søndag