onsdag den 30. juni 2010

masser af LO'er

igen er der brugt creative scrappers... det er en juleserie der er brugt her selvom det er nytårsbillede
her et lækkert papir i camo farver...det brune er lidt fløjls agtig. Billederne er fra sommerferien for 2 år siden... Ups
Så fik jeg taget mig sammen til at bruge bling titel. billedet er dårligt taget så farver kommer ikke helt til sin ret. Her er der brugt det mini kit jeg samle for lidt tid siden.

Så tog Vibeke og jeg på besøg hos Ragna. Her hyggede vi os vildt godt. tøse snak og scrap mm. Her er brugt det resterende af camo papiret... det er vist det korteste tid noget papir har lå på hylden hos mig inden det hele var brugt op... Igen en bling titel og lidt blomster (det hjælper da lidt på brugen).
og her noget nyt indkøbt halloween papir.. Tobias havde fundet denne fastelavnsmaske frem og ville gerne lege foran kameraet.

her er der brugt en skitse Ragna havde liggende. lidt nyt chipboard og alfa er brugt.
Og her er en meget træt dreng. er vild med dette papir fra MME. chip dino er også derfra. mums

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Skønne layouts, du har lavet.
Fortsat god sommer ; )

Vranda sagde ...

Hvor er de lækre, det er jo langt fra alle jeg havde set :) Griner det var hurtigt du fik brugt det papir. Men du ved hvor du kan købe mere.... Hvis du tør :)

Marianne sagde ...

Hvor er de skønne allesammen :o)

Maria Krumbaek sagde ...

hold da op hvor har du produceret :) rigtig flotte LOs :)

Thanni sagde ...

Tænk jeg troede faktisk jeg allerede var fast læser hos dig :/..nå men det er jeg i hvert fald nu :)
Du har godt nok fået lavet en del skønne layouts, og dejligt forskellige er de....og så er det jo super skønt med håndskrift ;)