lørdag den 3. april 2010

planer for april

ja lige et lille indlæg så i kan se hvad jeg vil her i april... se under marts hvad jeg nåede der... det er det der er med fed.

her kommer det:

  1. Putte LO's i mapper (jeg er dårlig til at putte dem i så der er en stak allerede)(der var 35 )
  2. Bruge Cracle maling
  3. Bruge organza på LO eller kort
  4. Være med i crop hos Scrap Sisters
  5. bruge min. 30 brads (24)
  6. bruge tyl
  7. bruge 10 knapper
  8. prøve at embosse
  9. bruge halvperler (har et lille lager (netto er farlig at komme i))
  10. bruge de skønne skabeloner købt hos Gitte
  11. lave et vintage LO
  12. prøve at bruge metal sheets fra QK
  13. Shoppe i en scrap butik
  14. bruge eyelets
  15. bruge min. 10 stk chipboard fra min voksende chipboard kasse(8 stk allerede)

Ja så må vi se hvad det bliver til... måske der kommer et par punkter mere på i løbet af weekenden.

Forsat god Påske til jer alle

6 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det bliver jo spændende at se om du når hele din april-liste ;)..

Vranda sagde ...

Det var noget af nogen planer... Du får travlt, men det er jo godt at nogen af tingene kan kombineres. Det gør det lidt lettere og lidt hurtigere.

Marianne sagde ...

Jubii.... jeg elsker simpelthen, når I laver de her månedsmål - bliver altid så frygtelig inspireret :o)

Benita sagde ...

Jeg glæder mig til at se hvad der kommer ud af det! :D Elsker selv at lægge planer, men når sjældent dem alle haha

Ragna sagde ...

Skønne mål og dejligt at se, at det går fremad med dem. Må vist også lige få kigget på mine egne.

Maria Krumbaek sagde ...

sikke nogle gode planer :)