søndag den 21. februar 2010

Bonde

Her et billede af min lille bondemand. Kristian er bare vild med traktorer... har altid været det, så nok ikke sidste traktor LO til ham. fuglen og grenen er maya road chipboard. grenen malet med alm mm maling og fuglen med tim holz cracle maling. Et enkelt lo.

Derudover har jeg lavet 2 kort til Ejsing udfordringen. så nu har jeg 4 ting klar til det. så skal der bare findes billeder og pakkes tote , penge og laves indkøbs seddel. Så er jeg klar. Skal I også med?

6 kommentarer:

Laura, sagde ...

Hej Helle:o) Jeg kom lige forbi din blog- sikke nogle fine ting du laver! Rigtig hyggeligt at snuse lidt i din blog:o) Du er velkommen til at kigge forbi mine blogs også:o) Hav en dejlig søndag.
Mvh. Laura

Vranda sagde ...

Et flot traktor LO, det faldt nok også lige i sønnens smag...

Anonym sagde ...

Ih hvor er det bare flot! Super sødt med fuglen og grenen.

Gry-Beate sagde ...

For en nydelig LO du har laget;0)

Marianne sagde ...

Åhhh.... hvor er den sød. Enkel og stilfuld - og alligevel med nogle skønne, skønne farver :)

Charlotte sagde ...

Hvor er det flot, at du har blandet røde farver sammen med det smukke ark! Skønt LO med fine detaljer.
Tak for søde kommentarer på min blog! :0) Og god dag til dig.