lørdag den 10. januar 2009

En lille lørdags udfordring


Rikke (scraps) havde lige lyst til at lave et LO...så det er med at tage chancen... Vi kiggede i det nye CK magasin...og ville lifte det øverste LO på side 99.
Herover er min fortolkning... der vil komme et LO næsten magen til senere, da jeg vil lave et til hver af drengene.
I sommers var der en dag jeg skulle have neglelak på tæerne, og så var drengene jo misundelige, så deraf billedet... Skønt med drenge der allerede i en ung alder går op deres udseende...lol

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Virkelig et skønt LO og en dejlig lille historie til. Kan godt li det rå og maskuline look til den titel ! Go weekend :O)

Rikke sagde ...

ja det er rigtig godt det lo helle :) havde aldrig tænkt at klamme cirklerne fast det bliver jeg nødt til at lifte også :)

de bogstaver er det et alfabet til tangen? hvis ja hvilket :)
tak for hjælpen til at komme igang med lo igen :)

Cowgirl sagde ...

Herligt LO - mon de griner af det når de bliver større ???
Nej, jeg har ikke rigtig været på udsalg hos Multi...finanskrisen du ved !!!