lørdag den 27. december 2008

Nytårs fortsæt

Mit scrap nytårs fortsæt må være at få blogget noget mere... har ikke været for god til det her på det sidste... fødselsdage, travlt på arbejde og julen har gjort at jeg ikke har scrappet og blogget ret meget... lidt trist.

Da jeg startede på dette indlæg i går blev jeg ligepludselig ringet op af min mor... vi skulle til frokost ved hende i går ...men ved 9.30 tiden ringede hun og sagde at hun havde lyst til at aflyse... hun fortalte at da hende og Bella(deres skønne Rottweiler) var ude og gå, var der nogen der skød fyrværkeri af... Bella kan ikke lide det (hun er 1½ år), så hun blev meget forskrækket og løb væk.
Vi skyndte os hen og hjap med at lede efter hende..men kunne ikke finde hende. og frokosten var ikke vild... mor satte lidt forskelligt på bordet, men vi kunne ikke rigtig spise noget. Inden vi smuttede hjem, tog vi lige ud og kigge igen.
Men nej, heller ikke i aftes da jeg ringede til dem var hun kommet... puha ingen af os var i godt humør da vi gik i seng.
Så her til morgen ringede far... Bella var kommet hjem en gang i nat.. hun var ude på terrassen da mor stod op i morges... puha et lettelses suk.
Hun var rigtig træt men ellers ok, så vi tager hen og besøger hende her i eftermiddag når hun har fået sovet.

Ingen kommentarer: