torsdag den 5. juni 2008

Tanker

I lørdags var det et år siden vi mistede vores kære hund gennem 10 år. Hun havde haft et godt liv og var glad for drengene. Men gud hvor man savner hende. det glade væsen at komme hjem til og altid klar til at lege eller blive kælet med. Hun var en Rottweiller... men inde i hendes hoved var hun stadig en lille hvalp der kunne lide at være skøde hund.


I morgen er det Peters og min 10 års bryllupsdag...wow har vi været gift så længe??? så gammel synes jeg da heller ikke jeg er.... LOL. må lige se om jeg kan finde bryllupsbillederne frem og lægge et billede herind.



Har fået scrappet lidt her på det sidste. har lidt nye og ældre LO'er i ærmet. Her er et lille udpluk....
Blomsterne er fra prima... den øverste af dem har fået en tur af en qk goosebumpz. Jeg er vild med disse farver sat sammen.


Tak fordi i kiggede med... her i weekenden vil jeg komme med en lille ide til jer der bruger skitser....

God Grundlovsdag/ fars dag til jer

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nej, det er aldrig særlig sjovt at miste et dyr, som man har knyttet sig til Heldigvis har man stadig alle minderne... Dejligt at se lidt nye LOs fra dig igen ;o) De er rigtig flotte - specielt det øverste. Er helt vild med opsætningen (måske en hjemmelavet skitse?) og farverne...

Anne Bente sagde ...

åhhh ikke godt at miste dyr, vi mistede vores skønne perserkat i sidste uge, hun blev 13 år, men som man savner

utrolig flotte loer du der har lavet :)

Rikke sagde ...

hvor er de flotte helle...

blomsten der er embosset på det øverste er fantastisk lækker :)
flotte doodlinger...

du siger jeg ska lave flere,., synes VI skal lave fler lol

Pia sagde ...

super flotte loer i lækre farver

Maribi sagde ...

Trist med jeres hund, er altid svært at miste.

Skønne skønne LO's. Dejlige billeder og farver.